وائرسز اور فالتو سافٹ ویر کو خوش آمدید کریں۔

اسلام علیکم : آج میں آپکی خدمت میں ایک سافٹ ویر پیش کرنے جا رہا ہوں جس کی مدد سے آپ کسی بھی سافٹ ویر یا ویب براؤزر کا دائرہ کار محیط کر سکتے ہیں۔لگتا ہے آپ نہی سمجھے :D چلیں میں آپکو ایک مثال دیتا ہوں اگر آپ کوئی ای میل کھول رہے ہیں اس میں موجو وائرس آپکے کمپوٹر کلئے نقصان دہ ہے۔مگر اس سافٹ ویر کو استعمال کرنے سے ایسا نہی ہو گا۔آیئے ہم اس سافٹ ویر کے بارے میں کچھ جانتے ہیں جس کا نام ہے Sandboxie۔

SandBoxIE ایک ایسا سوفٹ ویئر ہے کہ جس کی مدد سے آپ کسی بھی پروگرام کو کمپیوٹر کی خاص اسپیس تک محدود کر سکتے ہیں۔

اس کو مزید سمجھنے کے لئے آپ یہ تصویر دیکھ سکتے ہیں۔

اور جب آپ اپنے اُس پروگرام کے استعمال سے فارغ ہو جائیں گے اور اُسے بند کر دیں گے تو یہ سافٹ ویر منتخب کردہ اسپیس میں سے سوفٹ ویئر کی زیرِ استعمال اسپیس میں موجود ہر ڈیٹا ڈیلیٹ کر دے گا۔

تصویر میں کمپیوٹر کی ہارڈ ڈسک کو اس سافت ویر کے ساتھ کے ساتھ اور اُس کے بغیر دونوں طریقوں سے استعمال ہوتے دکھایا گیا ہے۔
اگر آپ اپنے براؤزر کو sandboxie کی زِیر نگرانی چلا رہے ہیں، جسے ’’sandbox کرنا‘‘ کہتے ہی، تو اس سے براؤزر سے ڈاؤنلوڈ ہونے والا تمام ڈیٹا  ویب پیجز، تصاویر، فائلز، وائرس، سپائےویر، یہاں تک کہ کی لاگر بھی اس سافٹ ویر کی میں قید رہیں گے اور اپنی حدود سے باہر کسی بھی ڈیٹا پر اثرانداز نہیں ہو پائیں گے

نہ صرف یہ بلکہ آپ براؤزر کی ہسٹری، اور کوکی کیزبھی کمپیوٹر میں کسی سوفٹ ویئر کے ہاتھ نہیں لگ پائیں گی۔
آپکی ای میل میں چھپے وائرس اور نقصان دہ مواد بھی اس سافٹ ویرسے باہر نہیں آ پائے گا اور باقی کمپیوٹر کو بالکل بھی متاثر نہیں کر پائے گا۔

آپ اس سافٹ ویر کو یہاں سے حاصل کر سکتے ہیں
 سافٹ ویر
استعمال :انسٹال کرنے کا مرحلہ انتہائی آسان ہے۔اور جس سافٹ ویر کو اس میں چلانا ہو مثلا گوگل کروم ہے اسے پر دائیں کلککرین اور Run Sandbox پر کلک کریں اور اس کا بھر پور استعمال کریں
نوٹ: جملہ حقوق محفوظ ہیں۔اس آرٹیکل کو بغیر اجازتِ مصنف کسی اور جگہ شائع نہیں کیا جا سکتا۔  از محمد اسفند

تحریر کو شئیر کریں

فیس بک تبصرے

2 تبصرے:

  1. بھائی اس کا کریک یا سریل نمبر کہا سے ملے گا؟

    جواب دیںحذف کریں
  2. بھائی فونٹ تو ٹھیک کر دیں لفظ ٹھیک سے نظر نہی آ رہے

    جواب دیںحذف کریں

یہ تحریر مصنف کی ذاتی رائے ہے۔قاری کا نظریہ اس سے مختلف ہو سکتا ہے ۔اسلئے بلا وجہ بحث سے گریز کی جائے۔
منجانب حافظ محمد اسفند یار