اردو میں نیٹ ورکنگ کی معلومات کا پہلا اردو بلاگ۔

تازہ ترین

Your Ad Spot

2/08/2014

Tp link کو بریج موڈ پر استعمال کرنا

:اسلام علیکم
دوستوں کیا حال ہے امید کرتا ہوں آپ خریت سے ہوں گے۔آج میں آپ کو ٹی پی لنک 5210 کو بریج موڈ پر استعمال کرنے کا طریقہ بتلاؤں گا۔
۔آپ یہ طریقہ استعمال استعمال کرتے ہوئے کسی بھی ڈیوائس کو بریج موڈ پر استعمال کر سکتے ہیں 
۔اس میں آپ نے تین باتیں ذہن نشین کرنی ہیں
  1. آپ کی دونوں ڈیوائس کے چینل ایک ہی ہوں 
  2. آپ کی دونوں ڈیوائس کی سیکورٹی ایک جیسی ہو
  3. آپ کی دونوں ڈیوائس  بریج موڈ پر ہوں 
اگر آپ ان باتوں کا دھیان رکھیں گیں تو امید کرتا ہوں کہ آپ اس میں کامیاب ہو جائیں گے۔

باقی آپ ویڈیو ملاحضہ کر سکتے ہیں 
آپنی دعاؤں میں یاد رکھیں 
وعلیکم اسلام




1 تبصرہ:

یہ تحریر مصنف کی ذاتی رائے ہے۔قاری کا نظریہ اس سے مختلف ہو سکتا ہے ۔اسلئے بلا وجہ بحث سے گریز کی جائے۔
منجانب حافظ محمد اسفند یار

تقویت یافتہ بذریعہ Blogger.

رابطہ فارم

نام

ای میل *

پیغام *

Post Top Ad

Your Ad Spot

صفحات کی لسٹ